Panasonic xəta kodlari, Panasonic kondisionerlerin xata kodlari, Panasonic kondisioner təmiri

  • H00 - Heç bir məsələ bildirilməyib.
  • H11 - Daxili və xarici birləşmə arasında əlaqə yoxdur, idarəetmə lövhələri səhvdir
  • H12 - daxili birləşmələrin ümumi gücü ilə xarici arasındakı fərq
  • H14 - hava sensoru bağlanıb / yırtılmışdır
  • H15 - qırılma və ya qısa dövrə. kompressor temperaturu sensoru
  • H16 - xarici bir vahidlə aşağı sızma istehlakı - kifayət qədər freon deyil, açıq ünitə taxtasının cərəyan transformatorunda açıq dövrə, IPM güc modulu uğursuz oldu
  • H17 - qırılma və ya qısa dövrə. soyuducu suction tube temperatur sensoru
  • H19 - daxili blok-mühərriki, taxtanın və ya tellərin qoşunlarının fanının mühərrikinin ələ keçirilməsi.
  • H21 - drenaj maneə törədilmiş və ya səliqəli sensoru zədələnmişdir.
  • H23 - buxarlayıcı temperatur sensoru N1 bağlanıb / kəsilib
  • H24 - buxarlayıcı N2 temperatur sensoru bağlanıb / bağlanıb
  • H25 - ionlaşma vahidi və ya daxili kart səhvdir
  • H26 - ionizer
  • H27 - açıq hava temperaturu sensoru qapalı / qapalıdır
  • H28 - kondenser temperatur sensoru N1 qapalı / kəsilmişdir
  • H30 - boşaltma temperaturlu sensoru bağlandı və ya kəsildi.
  • H32 - kondenser çıxışı istilik sensoru bağlandı və ya kəsildi
  • H33 - İnterlok Xətası
  • H34 ​​- istilik temperatur modulunun istilik sensoru söndürülmüş / qapalıdır
  • H35 - drenaj blokajı, nasos işarəsi (nasos motorunun dayanıqlılığı 200 Ohm)
  • H36 - açıq qaz tüpü temperaturlu sensoru qapalı / qapalıdır
  • H37 - Dış üniteli maye tüpü temperaturlu sensor qısa müddətdə qapalı / kəsilmişdir
  • H38 - xarici və xarici blokların uyğunsuzluğu
  • H39 - teller və freon sxemləri qarışıqdır (multisplit sistemləri), müvafiq xarici ünsoranın solenoid valfi səhvdir
  • H41 - teller və freonoprovodovlarla əlaqəli uyğunsuzluq
  • H50 - qüsurlu fan motoru və ya board
  • H51 - nozzle tıkanma (AC robotu)
  • H52 - məhdudlaşdırıcı açar arızası (AC robotu)
  • H58 - Patrol Sensor vahidinin arızası
  • H64 - yüksək təzyiqli təzyiq sensoru pozulması
  • H97 - kompressor mühərriki səhvdir, daxili vahid board
  • H98 - istilik (yüksək təzyiq) rejimində daxili qurğunun çox istilikdən qorunması, daxili ünsoranın istilik eşanjöründən istilik çatışmamazlığı, sensor qüsurları
  • H99 - isstartel üzrə don
  • F11 - yanlış dörd yollu valf əməliyyatı
  • F17 - daxili ünitənin gözləmə rejimində dondurulması, buzlanma faktının aşkar edildiyi blokda bir səhv görünür
  • F90 - kompressor sarımlarının pozulması, sargıların müqavimətində fərq, invertör kartının çatışmazlığı
  • F91 - soyuducu devrinin düzgün işləməməsi, aşağı təzyiqin qorunması
  • F93 - kompressor sargılarının qırılması, invertör kartının çatışmazlığı
  • F94 - axıdıcı təzyiqin qorunması
  • F95 - xarici ünsoranın istilik mübadiləsinin qızdırması
  • F96 - güc modulunun çox istilik, multi-aktivləşdirilmiş termometrlərin çöküntüləri
  • F97 - kompressorun yüksək axıdma temperaturu, kompressor aşır
  • F98 - ümumi cari istehlakın qorunması
  • DC mühafizə sisteminin F99 səhvi, mümkün səbəblər - kompressorun sarsıdılması, tranzistor modulunun çatışmazlığı, xarici ünsiyyətin mövcud sensor pəncərəsinin çatışmazlığı, kompresör sarımlarının normal normadan aşağı olması.

Bu kodları istifadə edərək, kondisionerinizin problemini həll edə bilmədikdə, bu halda bizim servizmizə muraciyət edə bilərsiniz. Bizim əlaqə nomrələrimiz: (012) 374-92-02, 055-555-92-02.

______________________________________________________________________________

 

  • H00 - Проблем не зафиксировано
  • H11 - Нет связи между внутренним и внешним блоком, неисправны платы управления
  • H12 - несоответствие суммарной мощности внутренних блоков наружному
  • H14 - датчик воздуха замкнут/оборван
  • H15 - обрыв или к.з. датчика температуры компрессора
  • H16 - низкое потребление тока внешним блоком-недостаточно фреона, обрыв в цепи токового трансформатор платы наружного блока, вышел из строя силовой модуль IPM
  • H17 - обрыв или к.з. датчика температуры на трубке всасывания хладагента
  • H19 - заклинивание двигателя вентилятора внутреннего блока-двигатель,плата или разъёмы проводов.
  • H21 - засорён дренаж или неисправен поплавковый датчик
  • H23 - датчик температуры испарителя N1 замкнут/оборван
  • H24 - датчик температуры испарителя N2 замкнут/оборван
  • H25 - неисправен блок ионизации или плата внутреннего
  • H26 - ионизатор
  • H27 - датчик температуры уличного воздуха замкнут/оборван
  • H28 - датчик температуры конденсатора N1 замкнут/оборван
  • H30 - датчик температуры нагнетания замкнут или оборван
  • H32 -датчик температуры на выходе конденсатора замкнут или оборван
  • H33 -ошибка межблочного соединения
  • H34 -датчик температуры радиатора силового модуля замкнут/оборван
  • H35 -засор дренажа, неисправность насоса (сопротивление обмоток двигателя насоса около 200 Ом)
  • H36 - датчик температуры газовой трубки наружного блока замкнут/оборван
  • H37 - датчик температуры жидкостной трубки наружного блока замкнут/оборван
  • H38 - несоответствие внешнего и наружного блоков
  • H39 - перепутаны провода и фреоновые контуры (мультисплит системы), неисправен соленоидный клапан соответствующего наружного блока
  • H41 - несоответствие в подсоединении проводов  и фреонопроводов
  • H50 - неисправен двигатель вентилятора или плата
  • H51 - засор сопла (AC Robot)
  • H52 - неисправность выключателя ограничителя (AC Robot)
  • H58 - неисправность блока Patrol Sensor
  • H64 - неисправность датчика высокого давления давления
  • H97 - неисправен двигатель комрессора, плата внутреннего блока
  • H98 - защита внутреннего блока от перегрева в режиме тепла (высокого давления),недостаточный теплосъём с теплообменника внутреннего блока, неисправность датчика
  • H99  - обмерзание испартеля
  • F11 - некорректная работа четырёхходового клапана
  • F17 - обмерзание внутреннего блока в режиме ожидания, ошибка появляется на том блоке,на котором выявлен факт обмерзаня
  • F90 - обрыв обмоток компрессора, разность в сопротивлении обмоток, неисправность инверторной платы
  • F91 - некорректная работа холодильного контура, защита по низкому давлению
  • F93 - обрыв обмоток компрессора, неисправность инверторной платы
  • F94 - защита по превышению давления нагнетания
  • F95 - перегрев теплообменника наружного блока
  • F96 - перегрев силового модуля, ил для мультов- срабатыване термотаблетки
  • F97 -высокая температура нагнетания компрессора, перегрев компрессора
  • F98 - защита по общему потребляемому току
  • F99-ошибка системы защиты по постоянному току,возможные причины-заклинивание компрессора, выход из строя транзисторного модуля, неисправность датчика тока платы внешнего блока, сопротивление обмоток компрессора ниже нормы.

 

 

Если вы не смогли самостоятельно решить проблему вашего кондиционера с помощью этих кодов, то в этом случаи можете связаться с нашим сервисом. Наши контактные номера: (012) 374-92-02, 055-555-92-02.