Panasonic xəta kodlari, Panasonic kondisionerlerin xata kodlari, Panasonic kondisioner təmiri

  • H00 - Heç bir xəta yoxdur 
  • H11 - Daxili və xarici blokun arasında əlaqə yoxdur, plata xətası
  • H12 - daxili blokun gücü ilə xarici arasındakı fərq
  • H14 - hava sensoru bağlanıb / qırılıb
  • H15 - qırılma və ya qısaqapanma. kompressor temperaturu sensoru
  • H16 - xarici blokda aşağı sızma istehlakı - kifayət qədər qaz yoxdu, çöl blok taxtasının cərəyan transformatorunda açıq qapanma, IPM güc modulu uğursuz oldu
  • H17 - açıq və ya qısa soyuducu emiş borusunda temperatur sensoru
    H19 - daxili blokun fan motorunun tıxanması - motor, lövhə və ya tel bağlayıcılar.
    H21 - drenaj tıxanmış və ya şamandıra sensoru nasazdır
    H23 - buxarlandırıcının temperatur sensoru N1 qapalı/açıq
    H24 - N2 buxarlandırıcı temperatur sensoru qapalı/açıq
    H25 - xətalı ionlaşdırma qurğusu və ya daxili plata
    H26 - ionlaşma
    H27 - açıq hava temperaturu sensoru qapalı / açıq
    H28 - N1 kondenser temperatur sensoru qapalı/açıq
    H30 - boşalma temperaturu sensoru qısaldılmış və ya açıqdır
    H32 - kondensatorun çıxışındakı temperatur sensoru qısaldılmış və ya qırılmışdır
    H33 - qarşılıqlı əlaqə xətası
    H34 - güc modulu soyuducu temperatur sensoru qapalı/açıq
    H35 - drenaj tıxanması, nasosun nasazlığı (nasos motorunun sarım müqaviməti təxminən 200 ohm)
    H36 - xarici blok qaz borusu temperatur sensoru qapalı/açıq
    H37 - xarici blokun maye borusu temperatur sensoru qapadılmış/sınıq
    H38 - xarici və xarici bloklar arasında uyğunsuzluq
    H39 - naqillər və freon dövrələri qarışdırılır (çox split sistemlər), müvafiq xarici blokun solenoid klapanı nasazdır
    H41 - naqillərin və freon boru kəmərlərinin birləşməsində uyğunsuzluq
    H50 - Arızalı fan motoru və ya plata
    H51 - tıxanmış burun (AC Robot)
    H52 - məhdudlaşdırıcı açar nasazlığı (AC Robot)
    H58 - Patrul Sensor blokunun nasazlığı
    H64 - yüksək təzyiq sensorunun nasazlığı
    H97 - qüsurlu kompressor mühərriki, daxili blokun platası
    H98 - daxili blokun istilik rejimində həddindən artıq istiləşmədən qorunması (yüksək təzyiq), daxili blokun istilik dəyişdiricisindən kifayət qədər istiliyin çıxarılması, sensorun nasazlığı
    H99 - Buxarlandırıcının donması
    F11 - dörd yollu klapanın xətalı işləməsi
    F17 - gözləmə rejimində daxili blokun donması, donma faktının aşkar edildiyi blokda xəta görünür
    F90 - kompressor sarımlarının qırılması, sarım müqavimətindəki fərq, çevirici lövhənin nasazlığı
    F91 - soyuducu dövrənin düzgün işləməməsi, aşağı təzyiqdən qorunma
    F93 - kompressor sarğısının qırılması, invertor plata nasazlığı
    F94 - yüksək boşalma təzyiqindən qorunma
    F95 - xarici blokun istilik dəyişdiricisinin həddindən artıq istiləşməsi
    F96 - güc modulunun həddindən artıq istiləşməsi və ya çox tetiklenen termopillar üçün
    F97 - yüksək kompressor boşaltma temperaturu, kompressorun həddindən artıq istiləşməsi
    F98 - ümumi cərəyan istehlakının qorunması
    F99 - DC qorunma sisteminin xətası, kompressorun tıxanması, tranzistor modulunun nasazlığı, xarici blok platasının cərəyan sensorunun nasazlığı, kompressor sarımlarının normaldan aşağı müqavimətidir.

Bu kodları istifadə edərək, kondisionerinizin problemini həll edə bilmədikdə, bu halda bizim servizmizə muraciyət edə bilərsiniz. Bizim əlaqə nomrələrimiz: (012) 374-92-02, 055-555-92-02.

______________________________________________________________________________

 

  • H00 - Проблем не зафиксировано
  • H11 - Нет связи между внутренним и внешним блоком, неисправны платы управления
  • H12 - несоответствие суммарной мощности внутренних блоков наружному
  • H14 - датчик воздуха замкнут/оборван
  • H15 - обрыв или к.з. датчика температуры компрессора
  • H16 - низкое потребление тока внешним блоком-недостаточно фреона, обрыв в цепи токового трансформатор платы наружного блока, вышел из строя силовой модуль IPM
  • H17 - обрыв или к.з. датчика температуры на трубке всасывания хладагента
  • H19 - заклинивание двигателя вентилятора внутреннего блока-двигатель,плата или разъёмы проводов.
  • H21 - засорён дренаж или неисправен поплавковый датчик
  • H23 - датчик температуры испарителя N1 замкнут/оборван
  • H24 - датчик температуры испарителя N2 замкнут/оборван
  • H25 - неисправен блок ионизации или плата внутреннего
  • H26 - ионизатор
  • H27 - датчик температуры уличного воздуха замкнут/оборван
  • H28 - датчик температуры конденсатора N1 замкнут/оборван
  • H30 - датчик температуры нагнетания замкнут или оборван
  • H32 -датчик температуры на выходе конденсатора замкнут или оборван
  • H33 -ошибка межблочного соединения
  • H34 -датчик температуры радиатора силового модуля замкнут/оборван
  • H35 -засор дренажа, неисправность насоса (сопротивление обмоток двигателя насоса около 200 Ом)
  • H36 - датчик температуры газовой трубки наружного блока замкнут/оборван
  • H37 - датчик температуры жидкостной трубки наружного блока замкнут/оборван
  • H38 - несоответствие внешнего и наружного блоков
  • H39 - перепутаны провода и фреоновые контуры (мультисплит системы), неисправен соленоидный клапан соответствующего наружного блока
  • H41 - несоответствие в подсоединении проводов  и фреонопроводов
  • H50 - неисправен двигатель вентилятора или плата
  • H51 - засор сопла (AC Robot)
  • H52 - неисправность выключателя ограничителя (AC Robot)
  • H58 - неисправность блока Patrol Sensor
  • H64 - неисправность датчика высокого давления давления
  • H97 - неисправен двигатель комрессора, плата внутреннего блока
  • H98 - защита внутреннего блока от перегрева в режиме тепла (высокого давления),недостаточный теплосъём с теплообменника внутреннего блока, неисправность датчика
  • H99  - обмерзание испартеля
  • F11 - некорректная работа четырёхходового клапана
  • F17 - обмерзание внутреннего блока в режиме ожидания, ошибка появляется на том блоке,на котором выявлен факт обмерзаня
  • F90 - обрыв обмоток компрессора, разность в сопротивлении обмоток, неисправность инверторной платы
  • F91 - некорректная работа холодильного контура, защита по низкому давлению
  • F93 - обрыв обмоток компрессора, неисправность инверторной платы
  • F94 - защита по превышению давления нагнетания
  • F95 - перегрев теплообменника наружного блока
  • F96 - перегрев силового модуля, ил для мультов- срабатыване термотаблетки
  • F97 -высокая температура нагнетания компрессора, перегрев компрессора
  • F98 - защита по общему потребляемому току
  • F99-ошибка системы защиты по постоянному току,возможные причины-заклинивание компрессора, выход из строя транзисторного модуля, неисправность датчика тока платы внешнего блока, сопротивление обмоток компрессора ниже нормы.

 

 

Если вы не смогли самостоятельно решить проблему вашего кондиционера с помощью этих кодов, то в этом случаи можете связаться с нашим сервисом. Наши контактные номера: (012) 374-92-02, 055-555-92-02.